YEAAA

se på mig
jag närmar mig dig
jag skuttar framåt som en hund
en fot, ett ben
ett enkelt system
du verkar tycka jag ser dum ut

men jag kan inte dansa
jag kan inte dansa så fint som du
nej jag kan inte dansa
det ser bara psykoptiskt ut

som ett djur
en lycklig lemur
trippar jag med lätta steg

men jag kan inte dansa
jag kan inte dansa så fint som du
nej jag kan inte dansa
det ser bara psykoptiskt ut

en tant på stan
en tyst indian
jag lufsar framåt som en gnu
din blick den ber
mig att tona ner
nej men jag kan inte sluta nu

jag kan inte dansa
jag kan inte dansa så fint som du
nej jag kan inte dansa
det ser bara psykoptiskt ut (x2)

Kommentarer
Postat av: Bro

2010-10-14 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0