Några månader senare....

Tänkte att det var dags att uppdatera. Har inte skrivit här på ett par månader så tänkte snabbt sammanfatta vad som hänt lite nu det senaste.
Började trean i år (varför skriver jag det ens?), har ganska soft schema men det har ändå vart ganska jobbiga grejer under denna tid. Sedan har vi alla fylllt år ( nästan alla). Jag fyllde 18 för några veckor sedan och Astrid oxå och Nicole oxå och Sam oxå och flera till. Jag hade yani fest haha och det hade även Astrid. Jag har var ute på krogen men det va inte som man hade förväntat sig.

Utöver detta så har jag haft mycket plugg och sånt. Letar oxå för tillfället efter ett jobb nu när man är 18 och allt.

Snart ska vi jobba på universeum och snart är det även jul, vilket betyder LOOOV, gött e deee....

Nu ska jag f*n sova 

Kommentarer
Postat av: Bro

De e bra att ni fortsätter asså, jag höll nästan på att byta min startsida.

2010-11-26 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0