Skolan

Sitter i bamba med Nicole, Zara och resten av kunskapsgymnasiet. Har ett kilo plugg att göra men orkar verkligen inte bry mig längre. Om exakt en månad är 2:an slut för hela livet. Fan va stora vi har blivit. Jag vill äta nu men har en lektion kvar som jag måste stå ut med. Jobbit läge. Zara gör förövrigt teori grejer inför sitt körkort och nu kom Astrid och Carro och satte sig. Jag vill passa på att berätta att karin ger väldigt läskiga blickar då och då, vad är det med henne egentligen?? Jag ska öppna min egen pr-firma när jag blir stor och sedan ska jag skapa ett nytt märke inom teknologi som ska heta astra. Imorgon e det tisdag vilket betyder kemi prov och träning efter skolan.

Ha de bra sålänge

Här kommer en bra låt också.




Inna - Hot

Kommentarer
Postat av: Can the van

asså du har fått en PSYKOS och du tror att KAREN kollar på dig vet du vad hon skiter och bajsa r på dig.

2010-05-10 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0