Sista dagen på maj

imorgon är det juni :D och på torsdag är det (förhoppnigsvis) det sista vi har att plugga. Vilket år det varit! Katastrofalt! Men det har gått fort också. Äh, får ha ett riktigt "årsavlutninsginlägg" när den dagen kommer...

Har pluggat en del biologi nu, men orkar inte. Vill sova =( ögonen mina svider! Anyways, vill åtminstone anteckna klart allt, sen läsa igenom en gång innan jag lägger mig - och sen läsa igenom allt imon igen. Sure, kommer inte lära mig allt utantill inför provet säkert, men ändå. Har ont i fingrarna. skrivit så mycket. Inte kul. Därför blire ett så upphackigt o jobbigt inlägg. Menmen... sånt är livet.

Ska nog ta en halvtimmes ögonvilopaus eller nåt.
Smell you latehh aligatooooors

Kommentarer
Postat av: Bro

Jävla Biologi, äkta B-kurs.

2010-05-31 @ 19:15:31
Postat av: GGG

verkligen, assååååw

2010-05-31 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0