School in the ass

Hejsan alla bloggläsare

Enligt min felaktiga klocka, är klockan 12:22. Nu blev den 23. Skojigt värre.

Igår hade vi det asskoj; grill på Eriksbreg och Öppet Hus på skolan. Underbart.
Sitter i alla fall i skolan nu med Biffen och CrazyC. Vi snackar om ragg, hahaha. Kuligt värre. Ska dessutom göra klart en engelskaredovisning som ska redovisas nästa vecka eller veckan därpå. Orkar inte -.- ANYWAYS - Engelska NP är done and over! Hade Listening/Reading imorse, Speaking i onsdags och Writing för någon vecka sedan. Underbart.

Jag har faktiskt tyvärr inget roligare att uppdatera med.
Liver är hårt, jobbigt och tråkigt. I varje fall nu, eftersom vi måste plugga. Ikväll kanske det inte blir lika hårt, jobbigt och tråkigt. Funderar på att dra ut med de gamla fotbollstjejerna på café eller nåt, men vi får se hur det blir.

Jag tycker att alla ska ta och lyssna på Shawn Desmans Are You Listening. Najsigt värre.

Nu visar min felaktiga klockan 12:43. Så ja, nu har ni en aning om hur långt tid jag lagt på detta inlägg. En hel del faktiskt. Sure, jag har gjort lite annat under tiden som detta skrevs, men ändå. Eftersom jag lägger all denna tid på att skriv ett inlägg till er, så tror jag (och tycker jag) att ni kan lägga lite tid på att läsa inläggen. Jag slår vad om att det inte tar 20+ minuter att läsa detta :) eller ja, jag hoppas inte det!

P.S
Rubriken skulle vara lite rolig, hehe. Istället för pain in the ass, så skrev jag school in the ass. Asså att school är en pain, hehehehe. Kul va? D.S

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nee sant.. Så lång tid tog det inte att läsa inlägget. Men det var allt intressant, mycket på en och samma gång.

Ni verkar just nu vara väldigt fokuserade, hör er skratta en massa ;)



2010-05-07 @ 12:51:04
URL: http://josefinviktorija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0