Rich Girl

Haha har börjat använda låttitlar som överskrift. Idag var jag som sagt hemma från skolan. Har faktiskt fått rätt mkt gjort..............NOOOT. Har faktiskt inte gjort någonting nästan hahah. Jag vakna 10. Sen satt jag framför tv:n i 2 timmar (inte bra). När klockan var tre så gick jag och madre till torget för att köpa studentpresenter. Det blev två parfymer efter väldigt mkt tjötande (är det ett ord?). Kom iaf hem kl 5 och satte mig och repetera 2 kapitel i fysiken. Så nu har jag bara ca 6-7 kapitel kvar. INTE OKEJ om ni frågar mig för det e ju inte direkt enkelt. Aja ska ta två till nu om jag orkar och resten imorgon förhoppningsvis. Sen får det fan gå som det går, orkar inte bry mig längre.

Imorgon fyller min mormor och Amne år hahah. Idag har Vilhelmina och Vilma namnsdag, så grattis till er eller gå och dö.

Känner mig harmonisk och irriterad på samma gång

PEACE // JONII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0