Överflipp

Jag, TrippleG, har verkligen överflipp nu. Tycker det är så synd att datorer inte är som människor - de reagerar inte alltid på misshandel. Jävla nätverk, jävla data. Åh. Allt är bara skit. Fattar inte varför ingenting inte ska jävlafanskapsfunka. ÄR INNE PÅ WINDOWS MESSENGER - DEN GAMLA. Detta för att av jag, av någon konstig anledning (=ingen anledning) inte kommer in. Internet ska fisa upp sig varje sekund, det tar 50 år innan jag kommer in på en sida, och varannan gång så kommer "sidan kan inte visas"-sidan upp. Så då måste man självklart dampa loss på uppdateringsknappen innan datorn fattar något. Eller Internet. Ska samma, vilken idiot bryr sig?

Åh, det är världens finaste väder ute så ska strax dra ut med Zara. Vill bara bort, sluta få flipp på denna fina idiotdata jag har lust att kasta i Mölndalsån just nu. Åh. Elektriska prylar är SKIT, people. Helt onödigt. Skitsaker. Dom kan ta sig och sedan hänga sig.

Då ska rummet städas, vi ska få gäster alldeles strax, innan jag drar mig.
Orkar inte ens skriva hur mina senaste dagar sett ut. Är allt för sur. Sen, vem fan bryr sig om vad jag har gjort? Vem fan bryr sig om jag va i skolan? Om jag va ledig? Om det har varit soligt här? Eller om jag träffat en kompis ni inte ens känner? Vem fan bryr sig?

Och nu har min (gamla) MSN loggat ut mig helt utan anledning. Fyfan.

Ni får alla ha en underbar fanskapsdag.

FÖRRESTEN, AHAH (det kallas manodepressiv) igår spelade Fässbergs IF mot Assyriska (Jonatan känn dig träffad). Hoppas du, Jonatan, är stolt assyr. De vann nämligen över FIF med 2-0 -.- det kuliga (enligt mig) är att bror min fick chansen igår! Han byttes in i 65:e minuten. Grattis till honom :)

AJA, nu ska jag iväg.
Ha de najs.

Kommentarer
Postat av: Diana

jag tror nog att man ska klicka på ''spara och publicera'' endast EN gång, och inte 2000 ggr :)

2010-05-23 @ 18:31:17
Postat av: GGG

MEEEEENNNNN. datan hacka upp sig o kolla vad som hände. visste inte ens att det blev så många =( hatar min data och internet för tillfället., DET HÅLLER FORTFARANDE PÅÅÅÅÅÅÅ ÅHHHHHHHHHHHHHH

2010-05-23 @ 22:21:23
Postat av: Anonym

Datorns sätt att ge igen ;)

2010-05-23 @ 23:43:05
Postat av: Bro

Vad du än gör, slå inte...det tar en jävla lång tid att sätta tillbaka tangenterna....

2010-05-24 @ 12:34:06
Postat av: GGG

Datorn kan ta sig :)



Hahah, jag har slått på den. Men lite bara. jag är inte lika grov som du "Bro"

2010-05-24 @ 13:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0