OKEJ!

Nu känner jag att det behövs lite mer klagomål här i bloggen.

Som alla kanske vet så e det snart dags för BAJS matte nationella, som tur e har jag gått igenom nästan 5 dagar innan vilket jag ALLDRIG brukar göra. Men bara så ni vet så fattar jag inte ett skit. Nog om matte.

Igår morse ringde en läskig kille från Elgiganten hem till oss. Som alla borde veta vid det här laget så e ju min mobil på lagning. Iaf han pratade med baba och då sa killen såhär "vi kan skrota den helt utan extra kostnad, eller så kan vi reparera den för 1500:- fattar ni eller 1500 kr, asså man kan lika görna köpa en ny telefon. E dem verkligen efterblivna och tror att man ska betala 1500 för något som ändå kommer gå isönder nästa dag. Iaf innan killen ens berättat klart så ska pappa direkt säga "skrota den". Just då när jag hör pappa säga "skrota den" så rycker jag till och skriker "NEEEEJJJJ", jag viste ju inte att det skulle kosta så mkt att reparera den.

Så nu har jag ingen mobil folk. Utan jag måste vänta på att min bror ska åka till kviberg och låsa upp nokian. Men snart kan jag äntligen bli social igen och dessutom slipper jag den soppiga saken som man kallar mobil. Den va verkligen sämst. Den gick isönder varje dag fan.

Var btw i biblioteket idag där jag pluggade matte i 3 timmar. Fattar ni eller 3 HELA TIMMAR. Rekord fan.

Aja nu ska jag äta lasagne. Och senare ska jag hem till morfar som fyller 79 år, Grattis till honom. HAHAHA ofta liksom.


R.I.P I två och ett halv år var vi tsm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0