Oj...

nu är det så att jag verkligen INTE visste att det hade publicerats SÅÅÅÅÅÅ många "Överflipp"-inlägg. Det var inte heller min mening. Men ja, vad ska man göra? Mitt Internet har inte blivit bättre. Det kan gå och ta sig - helt seriöst.  HEHEHEHEHE. Bajs på hela skiten. För fannnnnnnnn.

Har suttit och väntat i typ tio minuter (minst) på att ett Ugly Betty avsnitt på hemsidan www.fastpasstv.com ska komma ut, och det gör det inte. Bara laddar. Laddar, laddar, laddar. Bajs på allt. Ni anar inte vilka fula ord som cirkulerar i mitt huvud. Dessa kan dock inte sägas högt (bror och far i närheten) och borde heller inte skrivas ner här. Åh -.- vet inte riktigt hur jag ska få ut mina aggressioner. Skulle vara underbart att flippa över på datan, typ slå den med en hammare, bryta sönder den med händerna och sedan slänga ut den från balkongen. Men vet ni vad? Jag kan kontrollera mig. Är sansad som en igelkott. Jajemen.

Hejdå

jävla fanskapsinternet. Kan ta sig i dens osynliga röv. Fyfan.

P.S

Detta inlägg skrev 2 jävla  bajsgånger. Vet ni varför? Jo, för att mitt Internet är så dåligt att det borde vara kriminellt för det att existera. Helt otroligt. ÅH.

D.jävla.S


Kommentarer
Postat av: Bro

På min tid hade vi papper och penna...då blev man aldrig arg på sina redskap.



Niclas brukar flippa på sin dator när vi har PH samtal. xD

2010-05-24 @ 12:36:38
Postat av: Crazy C

Usch jag förstår dig, mitt internet är också bajs, fast det är det för att det är såååå långsamt. Snigelinternet :(

2010-05-24 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0