Mors Dag

Hejsan allihop!

Såg precis slutet på Barbie's Dagbok. Helt okej, hehe. Karaktärerna hade lite dåliga miner dock. Barbie pratade ledset, men såg inte så jätteledsen ut. Inte bra. Skärpning Disney! Eller vem det nu är som gjort filmen...

Aja, nu blir det off to en annan Disney film - Starstruck! HAHA ja, jag har sett den en gång innan. Men just nu är jag på sånt slapphumör, så jag ska bara sitta och titta på en film! Då får det bli den. Sen ska jag superstäda här hemma och se om jag kan få hem en tårta och kanske någon blomma till mor min, innan hon kommer hem från jobbet :) det är ju mors dag idag, så glöm nu inte att skämma bort mamma! Och för er som undrar: Pretty Woman går på tv1000 Classic nu. Är jag typ den enda som inte sett den filmen än? Kanske borde se på den? Äh, vi får la se.

Ni får ha en mycket fin söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0