Homer Simpson

haha här får ni några citat från självaste Homer Simpson:

  • "Om det nu inte är meningen att vi ska äta djuren... varför är dom då gjorda av kött?"
  • "Ät inte upp mig. Jag har fru och barn. Ät dem."
  • "Well kids, you´ve tried your best and you failed miserably. The lesson is: never try"
  • "Beer is like a woman. They taste good, they look good, you´ll step over your own mother just to get on."
  • "Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det."
  • "Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna"
  • "Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir."
  • "Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!"
  • "Döda min chef?! Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?"
  • "Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer."
  • "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."
  • "Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig."

haha han e så klockren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0