Goooooooooooood girl

Lilla jag har haft fullt upp idag! I alla fall nu den senare delen av dagen, hehe. Fastna i soffan ett par timmar efter skolan, men det förtjänar faktiskt alla Kugy-GBG elever att göra efter detta jävla år. Nu har vi ju ett litet mini - eller megaplugg - lov. Härligt. Slipper vakna klockan 6 (och snooza till halv 7 (a) ) på morgonen i alla fall. Har möblerat om och städat meine zimmer, mohaha. Btw, där ser ni, jag kan också lite tyska ;) haha. Det blev helt okej. Men nu får det vara så. Hade tröttnat sååååå mycket på hur mitt rum såg ut förut. Det är ju alltid lite skönt med förändring ;)

Det blir ingen plugg alls för mig idag. Ska nog ta och se på Valentine's Day - den har äntligen kommit ut med bra kvalité! - och sedan lägga mig. Är helt slut, wooh.

Min supersnygga kopp!



Min inte lika snygga bokhög som väntar på mig -.- men den får vänta till imon ;)

 


Kommentarer
Postat av: Canny

Kan ni slute ta kort på era matte/fysik böcker?

2010-05-13 @ 20:21:48
Postat av: GGG

Nej, moahahahah:D

2010-05-13 @ 23:19:43
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

Gillar också lite förändring då och då =) !



Ps. Fler läsare till bloggen, passa på att bli veckans bloggare!

2010-05-13 @ 23:42:51
URL: http://kiznic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0