Pearly Gates

Okej dags för update. Jag känner att nu är det bara denna veckan kvar (helvetesvecka), nästa vecka (ändå inte SÅ mycket) och sen sista veckan där man inte har något plugg alls typ. Sen är det ju typ beach 2010 haha jani. Ne men det e ju inte alls långt kvar till friheten som kommer att vara i hela TVÅ månader. Fattar ni eller två månader utan något plugg eller några bekymmer. GÖTTTTT.

Vad har hänt idag då? Jo dagen började med skolan kl 8 med Asse och CrazyC där vi pluggade kemi. Sedan hade vi lite fler lektioner och den sista lektionen som var lite onödig gick ingen på. Lite kul sådär. Medan de flesta drog hem så bestämmde jag och Guldiii för att åka till statsbiblan för att möta amne och plugga lite svenska. Men vi drog lika snabbt som vi kom dit hahah eller vi va där typ 10 minuter. Trevligt trevligt.

Nu sitter jag framför tv:n och försöker plugga samtidigt. Jag lovar ja sitter med datorn där jag har svenskan uppe medan jag försöker repitera lite fysik och på samma gång skriva lite kemi. Utöver det kollar jag på tv haha. Har 10 armar och 10 ögon nämligen.

Det va/är min dag. Imorgon har jag inga lektioner. Eller vi har ingen matte och jag orkar inte gå till skolan för en lektion nämligen engelska där vi ändå säkert kommer kolla på film eller något annat onödigt. Så det blir en riktig hemmapluggardag imorgon. Senare imorgon jag ska till torget också för att köpa två presenter till två studenter som båda har sin mottagning på torsdag. Fan säger jag bara. Behöver plugga fysik. Men ska inte stanna länge ändå.

Nu behöver jag tips från er på vad man kan köpa till två killar som tar studenten. Parfym kanske?

Aja nu orkar jag inte skriva mer så ni får ha de gött och på tal om ingenting, grattis till Urban som har namnsdag idag.

PEACE // JONII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0