Citat från barn ..

"Ordet byxor är en ovanligt substantiv eftersom det är singular högst upp och plural längst ner.Ordet byxor är en ovanligt substantiv eftersom det är singular högst upp och plural längst ner."

"Invånarna i Moskva kallas Moskiter."

Vad ska du blir när du blir stor?
"Jag hoppas att jag inte blir allergisk mot kontorsdamm så att jag inte kan bli ingenjör. Jag blir sjuk av vår hund. Om jag blir allergisk mot kontorsdamm kan jag inte bli ingenjör och då måste jag arbeta."

Varför drabbar kärlek två speciella människor?
"Ingen vet varför det händer, men jag har hört att det har något att göra med hur du luktar... Det är därför som parfymer och deodoranter är så populära."
Mae, 9 år

"En person har fräknar, och då letar han upp en annan som har fräknar."
Andrew, 6 år

Haha, så jäkla söta! :D
                                                                                               // Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0