BACK

Yeah, that's right bitches! I'm back! Okej, lite överspel där ..haha. Jag är tillbaka, men Carro; vart fan håller du hus?! Menmen, verkar som alla var hemma idag ..haha, det är rätta takter för det var nämligen jag med! Dock var jag tyvärr inte lika duktig och hade ingen pluggdag, fast jag borde haft det :( Hade en låång sovmorgon & sen har jag chillat hela dagen. Vid middag kom H på besök, riiiktigt länge sen så det var en trevlig överraskning. Haha, fattade inte att det faktiskt var han :| & senare på dagen ville pappa grilla så det blev det också! :) S kom också på besök & det var sol så satt ute, grillade och mådde bra. Tills jag tänkte på allt plugg ..

Nu sitter jag iallafall här och kollar på en b-serie ..vill inte men kan ändå inte låta bli. Så det blir att kolla klart på den & sen kanske ta och plugga lite. Inte långt kvar nu, drygt tre veckor! :D

                                                                                                  // Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0