alive

Jajjamän, jag lever! Det trodde ni inte va? Är dock inne i en emoperiod så blir inte så mycket bloggande. Sorry sorry. Känns som det är så mycket annat som måste tas hand om, allt på en och samma gång. Men som sagt; jag lever iallafall. Fast ..vet inte om jag ska skratta eller gråta? Men just nu ska jag ta och sova. Godnatt på er & ta det lugnt.

Btw. på tal om ingenting alls ..va många det är som får barn. Jag vill också ha en liten bebis i huset! :( De är så söta ..iallafall när de inte skriker, gråter, kissar på sig & allt sånt. Bebisar ska vara söta och glada!

                                                                                                             // Biffen


Kommentarer
Postat av: Crazy C

Jag undrar om Carolina lever...

2010-05-19 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0