2000 gram Schweizer nöt

What's up? 

Jnatan här. Idag har vart ganska soft. Dagen börjar med att josef ringer kl typ 10. (RING INTE SÅ TIDIGT ERA IDIOTER, FOLKET SOVER FORTFARANDE). I alla fall, idag skulle nämligen jag han mikael och georg till liseberg eftersom våra mödrar (haha) hade fått gratis inträde, matkupong och åkband från kommunen så tack för det. Vi var där i cirka 6 timmar haha och väl där mötte vi många gamla bekanta oxå. Trevligt trevligt.

Men det bästa på hela dagen var ändå kl 17.12 då jag spelade på marabou hjulet. JAG VANN FÖRSTA PRIS HAHA. Jag hade en 10 i fickan  så jag satsade på nr 95 och 92, och självklart vinner man på året man är född nämligen grymma 92, haha det kallar jag tur. Måste bara påpeka att jag ALDRIG kommer hem från liseberg utan vinst. Det är tradition för mig att vinna hehehe...

Nu sitter jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Andreas ringde nys och sa att robin ska ha fest, men jag orkar verkligen inte gå så det blir till att äta mat och kolla på match istället mellan Bayern och Internazionale. GO INTER. 

Imon blir det massa plugg. Och jag har btw skaffat tillfällig mobil nu oxå hahah, så nu kan jag äntligen vara lite social.  



Kommentarer
Postat av: Bro

Du var ovanligt snygg på den bilden. Photoshop kanske?

2010-05-24 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0