-

Hejsan alla.

Kan meddela att jag inte har tillgång till en data lika mycket som jag hade innan. Det är så här att min laddare till skoldatan har tragiskt nog dött. Billigare dataladdare. Till datan hemma kommer man typ aldrig åt för där sitter min syster aka haiwan 24/7. Man ba ; skaffa dig ett liv SA "aa" så gjorde hon inte det :PPPPpppPPPppp...

Iallafall nu ska jag sätta mig och plugga så niclas ineror blir happy i ögat och på kvällen får jag visa min "talang" hooooooost hoooooost på fotbollsplan. Jag hoppas att dom har med sig tejp och att det är någon liten invalid som kan ge mig massage så jag kan gå efter träningen. Nu säger jag miss handikapp CA bye bye mina små vattenflaskor.

ps. jag tror helt seriöst på att jag lider av något hjärnfel, haha skrattar just nu åt mig själv efter jag skrev detta inlägget och kalla er vattenflaskor. Muhahahaha.

Kommentarer
Postat av: Biffen

Welcome back! Äntligen lite liiv, hihi

2010-05-11 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0