Ur & Penn

Idag var jag i skolan kl 10.30 men hade inga lektioner dvs. onödigt till max. Så vi bestämde oss för att direkt äta i bamba, väldigt go mat faktiskt. Efter maten och en del råa diskussioner om Yusras flagga - fråga inte, så åkte jag Gulden Amne och Nicole till stan för att köpa presenter till Amnes kompis student. Han fick en klocka som jag tyckte va skit snygg, riktigt fläääshig haha. Efter att Amne hade köpt sina presenter så drog vi vidare till MC på kungsport och där satt vi ett tag och snacka om typ religioner haha. Sedan ringde Astrid och sa att hon oxå ville komma vilket hon gjorde. Vi satt där i en halv timma kanske och bestämde sedan att vi skulle dra hemmåt. Alla gick var sin väg och jag gick till Ur & Penn och köpte klockan eftersom att det är 50% på nästan alla klockor.

Här kan ni se hur den ser ut (dålig bild)




Pris med rabatt: 249 kr

Och nu sitter jag bara hemma och softilerar, ska kolla film nu med Robert, Filip och David om jag orkar för jag börjar ändå kl 14.40 eller nått imorgon, Gött e d

PEACE // JONII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0