Underbart!

Åh, älska vädret! Så jäkla underbart. Idag var det då fotbollsbrännboll, ettorna vs. tvåorna vs. treorna. Det lät väldigt seriöst och roligt, men var tyvärr inte alls så organiserat. Så det blev mest att folk gick lite hej vilt & gjorde inte så speciellt mycket. Jag var mest där för att kolla på & det gjorde jag också. Men tyvärr var det inte så mycket att kolla på ..haha. Men kul hade jag ändå! :)

Just nu sitter jag här och solar i trädgården, älskar min mobil som gör så att jag har tillgång till internet överallt! Det är soligt & det blåser lite skönt, perfekt! Idag blir det inget plugg alls har jag bestämt mig för, istället blir det brännboll med mina bröder & de andra snart :) Det var nog allt för mig, känner att mina kollegor har lagt av nu när jag har kommit igång med bloggandet. Haha.

Btw. är ensam hemma. Väldigt ovanligt kan jag säga er! haha :) Ha en fin onsdagkväll! :D

                                                                                                          // Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0