Shena...

...mittbena!

Fasiken vilken underbar dag det varit. Mycket chill och skoj - 'et gillarvi!
Har dessutom passat på att packa lite saker inför resan på torsdag. Kul. Not. Har självfallet några saker kvar att göra, men morgondagen kommer att bli proppfull, så det var lika bra att fixa allt vi kunde så tidigt som möjligt (JA - 2 dagar innan -.-). Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, hehe. Tror inte direkt ni bryr er om vad jag har gjort i dag, så ja.

Brasilien vann över Nordkorea med 2-1. Interesting as hell liksom. HAHA juste, visste ni att Nordkorea inte visade Sydkoreas 2-0 vinst över Grekland i VM förrän 2 DAGAR efter att den spelats? Och då hade de riktiga kommentatorerna entusiasm över målen redigerats/tagits bort/klippts bort/call it whatever you like och ersatts med uttråkade kommentatorer. Haha. Patetiskt! Or what do you think? Att Nordkorea ens lät det Nordkoreanska landslaget få åka till Sydafrika kommer föralltid att förbli en gåta för mig. Coolt.

Nä, nu ska jag iväg och läsa lite grann innan jag tar och lägger mig.
Ni får ha en underbar kväll! :)

Bl.a. detta gjordes idag, mohaha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0