+o(

Shena mittbena.

Det blir ingen skola för mig idag.
Visst, börjar 14:40, men mår inte riktigt bra - idag heller. Har mått illa sedan natten till söndagen så ja, har ju inte direkt haft det mysigt. Mått illa och mått illa. Har sluppit spy i alla fall - tack gud för det, jag hatar nämligen att spy :| Jaja, nu ska man ej klaga. Har egentligen inget intressant att skriva, haha, så det får bli lite skit. Ser på Rachel Ray nu denna underbara (not) junimorgon. Ih, de pratar lite om plastik operationer som gått snett. AJJJJ. Ni anar inte. usch :o menmen... Juste, vet ni vad jag kom på? Jag åker om 10 dagar :D just so you know. Äntligen faktiskt. Vill bara bort härifrån ett tag mohaha.


Kommentarer
Postat av: Bro

Krya på sig.

2010-06-08 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0