Hemma at last!

Mohahah (Gulden jag är fortf. arg). Nej men jag kom nyss hem från Stockholm/Södertälje. Var på brölllop för alla som inte fatta det. Det var i alla fall skit kul. Träffade flera tusen personer som jag aldrig sett förut (eller ens pratat med, men dom känner mina föräldrar). Trevligt va det i alla fall, men resan hem var inte lika kul, vi åkte bil (tyvärr) vilket tog ca 7 timmar. Fattar ni eller 7 hela timmar men vi stannade 2 gånger oxå, men ändå man blir galen. Nog om det.

Nu till lite tråkigare nyheter, Assyriska förlorade SÅKLART mot bajs syrianska med 3-2, aja som att alla inte redan visste att dem skulle förlora dom e ju sämst assyriska. No more comments about that (to upset). Det jobbiga är att en fullsatt buss åkte upp från Götet till Södertälje, där flera av mina kusiner va med. För jobbigt måste det vara att åka sex timmar i en buss, kolla på match där Assyriska förlorar och sedan direkt åka hem igen. Vilken besvikelse. Jag gick inte på matchen för jag orkade inte, var för trött, dessutom skulle jag ha varit hemma kl typ 4 alltså om 4 timmar. Nej tack, just nu behövs sömn. Jag har ju trots allt min första intervju imorgon utav fyra mohaha.

Med allt detta vill jag säga grattis på 18-års dagen Güldiii, hoppas du haft det kul =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0