HEJ DÅ

Vill bara skriva ett litet hejdå-inlägg. Imorgon tidigt på morgonen åker jag (och min familj såklart) ner till Kosovo igen, för typ 10e året i rad. Hehe, okej inte 10e, men typ 8e. Tror faktiskt det är 8e gången vi åker ner med bil till Kosovo. Coolt. 7 gånger med denna bilen blire då, 1 gång med en fattig Audi utan AC. Det gör vi inte om igen - det kan jag lova!

ANYWAYS, nu bytte jag spår lite här vah.
Vill passa på att önska er alla en underbar sommar! Kanske blir något litet blogginlägg där bortifrån - kanskekanskekanske! Förvänta er dock ingenting. Ska njuta av de få dagar vi faktiskt kommer att spendera i Kosovo. Vi ses (ja, ses. Ska ju självklart träffa mina fellow-bloggers!) när jag kommer hem igen! Då ska det bli rajtantajtan (hehe) med en massa bad, grill och solning :D hoppas på att vädret är gött när jag kommer tillbaka bara!

Jag, Gulden Gorani, kommer att sakna alla mina vänner otroligt mycket.
Jag, Gulden Gorani, har dessutom bestämt att denna sommaren kommer att bli en underbar sommar! Nu får vi hålla tummarna för det. Sommaren blir trots allt vad vi gör den ;)
Jag, Gulden Gorani, önskar er alla en underbart trevlig sommar - så ses vi om ca en månad! :)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Biffen

Ha så kul Guldiiiiiiiiiiieee! :D:D:D & spana in lite snyggingar för mig med ;) höhö

2010-06-17 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0