fyfan va vi är bra!

Jääääklar vad underbart! Vi förtjänar fan att må bäst efter det här läsåret. Vi har klarat det! Fattar ni? Det är äntligen över. Om det känns så underbart att sluta tvåan, tänk då när vi tar STUDENTEN. Alltså fattar ni elleeeeeeeeeeer? Det kommer vara grymt!

Yeahyeah, inlämningen av sista arbetet firades med en ordentlig powernap när jag kom hem från skolan. Vaknade klockan elva, sov i fem freaking timmar & nu svälter jag ihjäl. Har inte ätit nånting på hela dagen ..(förutom den kalla skolmaten som inte ens gick att tugga!), och då menar jag verkligen ingenting. Är lite småsur på mamma faktiskt, varför väckte ingen mig när det var mat? Varför?! :( Aja, livet är allt för hårt ibland. Jag kan inte sova nu, vad ska jag göra? Kan inte sova nu & kommer inte kunna vakna imorgon bitti ..ååh :(

                                                                                                             // Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0