Fotboll...?

Dålig update? A verkligen. Men det e  bara för att G är bortrest, och hon står ju för 99,9% av inläggen på denna onödiga blogg. Aja kan bara säga att sommarlovet har "sugit" ända tills nu iaf. Har bara jobbar, vart ute med folk och även ätit hur mkt onyttigt som helst. INTE BRA. Men imorgon ska jag faktiskt börja med träningen igen. Är faktiskt taggad till max. Sportlife såklart.

Grejen e att jag har inte ens tagit mitt först dopp i år. Fattar ni elr? alla andra har badat utom jag (känner mig mobbad). Aja det kommer väl snart OM DET KAN BLI VARMT NÅN GÅNG, soppigt väder i sverige. Släng sverige, dem kom inte ens med i VM, hur sämst kan man bli, aja lika bra det dem skulle ändå åka ut direeeekt.

På tal om VM så har jag faktiskt följt nästan varje match. Men måste säga att detta året e KATASTROF. Sämst VM på länge, alla matcher slutar ju 1-1, 1-0, 0-0 osv. Hallåååå kom igen för fan, vi vill ha lite spänning. 

Haha på tal om fotboll så spelar ju Assyriska FF mot ÖIS imorgon i "nya gamla ullevi" alltså den vid MAX.  Så det ska man gå på, spännande faktikst men dem kommer säkert förlora mohahah nej nu mmåste jag va positiv. Får helt enkelt se imorgon. 

Här har ni den officiella VM låten för 2010



Ha de sålänge

PEACE // JONII  

Kommentarer
Postat av: Biffen

Jag har inte heller tagit mitt första dopp än! Så håller med, släng Sverige. Eller iallafall vädret :(

2010-06-22 @ 00:09:38
Postat av: Y

Inte heller tagit mitt första dopp och med detta vädret ser det ut och aldrig hända

2010-06-23 @ 14:42:26
Postat av: Bro

Skkkkiiter i dopp.

2010-06-23 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0