fotboll fotboll hela da'n

Alltså ..jäkla torra uuuuh. Vad är det med alla? Är jag den enda som är åtminstone lite normal? (haha, ska JAG säga. Som har världens humörsvängningar.) Men jag har det inte nu iallafall ..orkar inte. Okej, egentligen är jag sur för att min familj vägrar kolla på något annat än fotboll när det är VM. So I'm stuck with my computer. & inte nog med det så är vädret inte det bästa. Men vad ska man säga? Det här är Sverige, everything is normal here when it comes to the weather. Even snow, in the middle of summer! Okej, nu överdriver jag lite ..höhö. Nä, nu orkar jag inte med mer fotboll. Ska ta och kolla film på datorn. Take it easy y'all! :) Peace out.

                                                                                                         // Biffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0