Är också tillbaka

Efter någon vecka så är jag också tillbaka nu och redo för många nya inlägg. Känner mig inte lika emo längre för nu börjar det äntligen kännas som sommar.

Idag gick jag inte till skolan, utan var ba hemma hela dagen och pluggade fysik....säger vi. Ne men ja va faktiskt ute också med Josef, Julia, Mikael, Natalie osv. Sen kom jag hem och åt vaniljglass med jordgubbar - för gott om ni frågar mig.

Imorgon ska jag in till skolan för att göra klart och lämna in mitt sista arbete och faktiskt sista grejen i tvåan, ett collage i fysiken. Sedan slutar jag, har nämligen inga lektioner imorgon. Sedan kan man nästan säga att det e sommarlov. ÄNTLIGEN, dör ju nästan snart.

Har inte så mycket mer att säga faktiskt. Jo imorgon ska jag nog inviga mina nya converse haha *stolt*

Aja ska dra nu och äta jordgubbar - föööör gott och nyttigt och då syftar jag på Astrid och Gülden. Har det gått en månad snart eller?

PEACE // JONII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0