30 Juni 2011....

.....så är vi alla arbetslösa. Nej men tänkte att det va dags att börja skriva här igen. Gülden, kul att du har det bra där nere med sol och bad. Själv har jag inte ens tagit mitt första dopp, har faktiskt inte vågat. Var i Näset här om dagen men hoppade aldrig i. FÖÖÖR KALLT. Nu har det börjat regna igen, asså vad e det för sommar vi har här i bel Swed.

På tal om jobb så fick jag värvarjobbet GG. Men tro mig jag e redan deprimerad mohahah. Men tack ändå.

Senare ska jag kolla runt lite om jag hittar någon billig resa till turkland, för om jag gör det så åker jag, mamam och pappa. Mohaha ska köpa allt jag ser för det e billigt där. Dom har t.o.m Björn Borg kalsonger där haha ofta liksom. Fast vem lurar jag, det kommer säkert ändå inte bli av.

När vi ändå är inne på fotboll så måste jag medge att Portugal (CR) är sämst. Även domarna är väldigt kassa i år. Speciellt under Tysklands match.
 
Nu drar jag till gymmet, ha d gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0