25 juni 2010

Oh herre, knappt nogon uppdatering alls juh. Antar att ni alla har bettre saker for er i Sveriges underbara veder, hehehe. Endo, ni borde skemmas!

Anyways, her sitter jag hos min farbror. Han e ute med far och bror min och fiskar, kvar e vi kvinnor her hemma: farmor, fastrar, mamma, farbrors fru och lille kusin. Okej, min yngste kusin e faktikst ockso her och det e en kille. SOTAST haha.

Torsdagen den 17 juni okte vi ju, po lordagen kom vi fram till Ulqin. Po sondagen spenderade vi hela dagen po stranden - jag tog arets forsta dopp i det underbart varma vattnet - och kvellen spenderades po en overgod restaurang inne i stan. Mondagen, ja, vad hende do? Jo, svennevedret hende. Himlen var svart. Vi ville inte slosa nogon dag borta i Ulqin do vedret inte var so bra, och vi inte kommer stanna so lenge her i Kosovo, so vi bestemde oss for att aka. Fyfan vad det regnade i borjan, oversvemning o sont po vissa stellen. Sedan slutade det regna iallafall, men det blev kallt som fasen. Tenk er svensk sommar: 15 grader (eller mindre) och mork himmel. Inte kul, inte kul alls.

Vedret her i Prizren, hemstad i Kosovo, e inte heller det besta. Solen kommer och gor, ner vel solen e framme so steker den. Det e po ett sett bra, for man orkar inte go ut och so i 40 graders verme endo. Menmen...

BTW JONATAN, kul att fott jobb :D:D:D mohahaha, vart nogonstans? Wonderful, GRATTIS! :):):)

och nuuuu ska jag iveg. orkar inte uppdatera mer. ska vara lite deprimerad tillsammans med alla andra istellet, hahahaha.

Hejdo alla, hoppas ni har en underbart fin sommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0