18 years

Jahopp, då var man 18 nu! :D Haha. Jag fyllde år den 13e (vet inte om det står den 14e juni på inlägget nu), och det känns underbart! Känner mig så vuxen och mogen, you have no idea! Not... ingen skillnad alls! :D aahah. Antar att skillnaden kommer märkas snart, då folk säkerligen behandlar en nu, officiellt vuxen/myndig jämfört med en officiell tonåring. Menmen, you never know.

Vill såklart passa på att tacka för ALLA gratulationer som alla betytt lika mycket för mig. Snacka om att jag blev glad när jag loggade in på Facebook imorse och fick se alla gratulationer. Sen att de fortsatte strömma in resten av dagen gjorde mig bara ännu mer glad och varm inuti! Jätteglad verkligen! Så tusen tack till ER!

Kan la dessutom slänga in att mitt comviq kompis är slut och att jag inte har några tankar på att tanka på, jag reser ju om 3 dagar (torsdag) så det känns lite onödigt. Just so you know! Jag svarar därför inte på alla sms - bara om det är überviktigt då. Har jag broshans/mammas/pappas mobiler i närheten så svarar jag alltid från deras, men om jag svarar lite segt och tillslut från ett helt okänt nummer så vet ni i alla fall varför :)

Nä, nu äre time for bed.
Ni får ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Can the van

Hej då Guldie! Ha det roligt utomlands.

2010-06-14 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0