12 Juni 2010

Idag har varit en ganska o-produktiv dag, kan bero på att denna dagen bara har varat i en halv timme. Jag har inte uppdaterat på ett tag eftersom att det är sommarlov och jag har inte tid. Haha nej men jag har inte ork faktiskt.

Kan oxå passa på att berätta att jag ska till stockholm senare idag (alltså lördag). Jag ska på bröllop igen...nu kommer alla säga "waa han e på bröllop varje dag" och jaa det är jag.  Jag är assyr acceptera bara.

Detta leder i sin tur till därbyt som spelas på söndag i södertälje mellan Assyriska FF - Syrianska FC. Haha och tro mig på dessa matcherna är det KAOS. Alltså samma folkslag (som hatar varandra) möts i en match. Kul kul. Vill faktiskt gå, men får se hur det blir.

Måste också berätta att den mest sjuka grejen hände igår. Jag fick fyra samtal efter vandra och alla hade med jobb att göra haha fattar ni eller? Jag har alltså bokat in fyra intervjuer nästa vecka och det betyder att jag åtminstone måste få ett jobb i alla fall, annars kommer jag låsa in mig på toaletten och skära mig tills jag dör.  Men fan va tur ändå. Jag som NÄSTAN gav upp hoppet om sommarjobb. Känns bra faktiskt.


Sthlm i mitt hjärta......NOOOT det är Götet som gäller



På söndag gäller det. Vem vinner? Självklart AFF

Kommentarer
Postat av: GGG

Hahahahahahahhahaha, din lilla assyr.

Lycka till på intervjuerna nu ;)



"säg inte tack!!"

2010-06-12 @ 10:22:58
Postat av: Joni

Mohahahaha, dem kmr förlora ändå =/



Okej det uppskattas väldigt mkt =)

2010-06-12 @ 11:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0