I'LL BE YOUR COMMANDER

Shenashooo!!

Fan vad länge sedan det var :D ahhaha. Nu är jag i varje fall hemma igen! Resan var najs; vår tripp till Ulqin, Montenegro var ännnnnnu najsigare, moahhah! Underbart. Fick iallafall se solen lite och badade en massa i det underbart varma vattnet. Träffade även ett par barnbarnbarnbarnbarndomsvänner (dvs. vänner man glömmer av efter ett tag, "träffar" på msn och sedan träffar i verkligheten och klickar med direkt). Vår familj och deras familj (deras pappa är barndomsvän med min pappa... mycket barndomsvänner här) hade hamnat på samma lägenhetshotell! Haha, helt coolt. Från ingenstans. Tyvärr kom de två kvällar innan vi skulle åka hem igen, så det blev bara en kväll ute tillsammans med dom :( lite synd, men ändå kul att vi åtminstone träffades och så. Blir nog till att träffas igen nästa år när vi åker ner :) skojigt värre!

Anyways, resan hem gick för bra. FÖR bra. Åkte på torsdagen och var hemma fredag kväll. Fan. Snacka om lite sura känslor när vi var hemma; vi kunde lika gärna ha stannat torsdagen också i Montenegro: spenderat den på stranden med barnbarnbarnbarnbarndomsvännerna, och även spenderat kvällen med dom. Menmen... I guess that's life.

DENNA dagen spenderades på Lundbybadet med Astrid, Amne, Yusra, Jonatan och sedan även Siri. Jag var väldigt skeptisk till stället när vi först kom dit, vädret var inte det bästa och det var inte så mycket folk där. Men sen... mohahahha, ville inte dra därifrån. Så kan säga att jag hade väääldigt kul :) tack alla ni som gjorde dagen rolig, hoppas att ni kan svara på mitt fina mejl snart också om vad som händer imorgon ;|

Aja, blev en liten roman här, men jag har faktiskt inte skrivit på länge!
Hihiihihihih..

Ulqin

MIN ÄÄÄÄLSKLING

Haha, asså nää. Min älskade kusin. Fyfan. Han heter Deniz - döpt efter havet (Deniz = hav på turkiska).

I Ulqin bodde vi granne med den albanska sångerskan Gjyste Vulaj. Coolt faktiskt. Såg henne vid poolen första dagen, dansandes (säkerligen till sin musik) vid poolen. Fan att jag inte tog kort - men då visste jag inte att hon var artist haha. Trodde bara det var någon random person.

Farbror, min älskling och pappa.

SKÖNASTE stället. Massa ungdomar, skönt vatten och skön musik. Miss it :(

 

Detta var bara bilder från Ulqin, har massa andra som jag inte orkar ladda upp (och som ni säkert inte orkar titta på, hehheeheeh).

 

MEN JA, det var allt för mig.

Ha en najsig natt :D


Kommentarer
Postat av: Crazy C

Välkommen tillbaks till B-landet och bloggen! Vi har saknat dig :D

2010-07-12 @ 11:37:57
Postat av: GGG

HAHAH tack så jättemycket. Jag har saknat er också faktiskt!!! :D

2010-07-12 @ 13:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0