bloggen har blivit som en öken = torr

Chacha videobloggen här!

Idag har jag spenderat min underbara dag hemma, detta är faktiskt mycket chockande. Den enda anledningen till varför jag stannade hemma idag, är för att jag va tvungen att städa mitt rum, det regnade ute och det va fotbolls VM final idag.

Städningen av rumet gick underbart, vädret va inte det bästa, men VM finalen va torr. Domaren hann dela ut 14 gula kort och 1 rött. Fast ska inte klaga när laget som jag ville skulle vinna vann, alltså Spanien.

Kan också meddela, att jag tror att jag är efterbliven, när jag ska träna med en svullen rygg och en svårt stukad fot i morgon - på en fotbollsträning. Vem gissar på att min baba stoppar mig & binder fast mig på en stol? Jag gör seriöst det.

Detta var allt från mig. Puss & kram, ciao hasta luego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0