the time traveler's wife

shenmosh hahahaha

förut gick jag ut en svängisch med tintin på åby, där träffade vi, förutom en massa gamla vänner då, även på lina som joina oss. snackade om ALLT OCH INGET och hade allmänt kul. jag och tina spelade dessutom basket med en volleyboll. visst, det gick kanske inte så jättebra när det började blåsa, men det gick ändå bra hahaha.

anyways, såg precis på the time traveler's wife - en jäääääättebra film! KOLLA. NU. mums. älskar dessutom hon tjejen som spelar huvudrollen, men glömmer alltid av vad hon heter. hon är i alla fall med i the notebook och sherlock holmes (bland annat dåå). 

aja, jag är jättetrött bara så att alla vet.
nu får jag ta och tacka för mig.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Y

Rachel Mcadams?

2010-08-25 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0