C 2 S 4 D L

hahha, knäck den koden om ni kan! hahaha nä skoja... anyways

min dag i punkter:

 

1. försökte fixa med datorn; alltså föra över alla bilder och musik till usb-minnen osv. eftersm datorn ska lämnas in imorgon. hann inte med alla men nästan, det ska fixas ikväll senast.

 

2. jobb....................

 

3. sutttit och chillat vid dator och tv. nu ska jag byta om för vi ska alldeles strax iväg till gäster, moahha.

 

+ tack carro för att du manar på de andra bloggmedlemmarna att haka på min trend. väldigt snällt av dig! måste även skriva att jag håller med ditt lilla inlägg om bilder och minnen... såsantsåsantså!

 

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0