22 augusti 2010

Tja snyggingar!

Efter jag läste Guldens vackra inlägg så bestämde jag mig för att också skriva ett. Men egentligen har jag inte att skriva om. Så kan berätta att nu är det 5 dagar kvar till skolan börjar, och en mystisk sak med det är att jag saknar skolan. Jag har lärt mig många saker detta lovet. Hähä, efter en vecka i skolan så kommer jag vara skoltrött igen, myyyyysigt.

Kan berätta lite om min dag idag också, har spenderat den med min framtida man A (alban) hähähähähähä, C & B. Vi plockade blåbär, nej men vi gick runt i stan och sen så satt vi vid hamnen och snackade och så. Efter det åkta jag hem, kom hem för cirka 2 timmar sen och har kollat på en film och ätit mammas goda smörgåstårta. Nu ska jag kissa så ciao mina små vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0