WTF

Hejsan!

Satt och kollade på inter - barca matchen precis, och nu håller jag på att dö av skratt. Va hände med alla barca "fans" (10% av alla bara fans är bara riktiga fans (trippleG va lugn du hör till dom 10%) resten är team hoes och hejar bara på det laget som är "inne", if u feeling me).

Just nu skrattar jag. Är van vid att alla skriver aa barca lalalalala massa på fb och msn, men nu när dom förlora så är dom helt tysta och skyller på att domaren va bajs. Så med detta inlägget vill jag bara säga ; det va inte eran dag idag barca! Men CL är inte helt slut än, det är fortfarande en match kvar mellan inter och barca, men denna gången på barcas hemmaplan, så vilket lag tror ni vinner nästa gång?

Det roliga är att jag skriver ett helt inlägg om två lag jag inte ens hejar på. FORZA AC MILAN PARA SIEMPRE, jag är helt klart ett milan fan. Ostress!


Kommentarer
Postat av: TrippleG

HAHAHA bääääst för dig ;| but I feel you - finns många falska medgångsfans bland oss. man måste vara försiktig ;|

2010-04-20 @ 23:11:32
Postat av: Anonym

ny tävling på min blogg nu:)

Du ska bara gissa vilka dem 2 personerna som gömmer sig bakom den censurerade rutan. Och glöm inte förklara varför du tror att det är dem.



Bäst anledning vinner länk, så se till att ansträng dig :)



Länk till tävlingen:

http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment

2010-04-20 @ 23:23:45
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0