What´s up bloggen?

Joni här =)
 
Började dagen idag med att vakna upp kl 10.30 och gick direkt in till köket. Då ser jag nått som värmer mitt hjärta nämligen pannkakor som mamma har gjort hahah. Efter att jag hade ätit så var det dags att åka in till torget med min madre och bror. Skulle köpa skor och slips och skjorta...boring.

Sen runt två åkte jag hem och åt. Sedan kl 3 gick jag och kolla på fotbollsmatch mellan Assyriska BK - Vargergs Bois. Det gick inte som förväntat då Assyriska förlorade med 3-2. Fan säger jag bara. Men livet går vidare.

Kom hem nyss och såg att nästan alla har/ska plugga biologi vilket jag knappt har börjat med. Fan en gång till säger jag bara. Men det tar jag imorgon istället för idag ska jag på bröllop vilket betyder fest hela natten=).

Allt som allt så har jag haft fult upp idag men nu har jag inget mer att skriva om för nu måste jag duscha.

HA DE GÖTT SÅLÄNGE




Kommentarer
Postat av: Biffen

Fest hela natten & grejjeeer :D But I don't see no deprimerande tankar? Kom igen nu Jonii,

2010-04-17 @ 20:06:46
Postat av: G

Hahahaha, håller med Biffen där. Kul att du ska ha kul Joni, men vad hände med dina "cute-here"-tankar? ;b HAHA

2010-04-17 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0