Virus

HEEEEEJ BLOGGEN :) TRIPPLE G HÄR!

How u all doin'?
Själv mår jag super. Gissa vad? Jag vaknade 11:45 idag. 11:45! Haha, inte vanligt för mig näää! Menmen... känner att det är lite segt med uppdateringar här. KOM IGEN NU ALLA ;) HAHA. Ja, jag är faktiskt glad! Gladgladglad. Idag har jag pluggat massa biologi - precis som säkert resten av da crew ska göra/har gjort idag. Vi alla har ju redovisningar nästa vecka -.- men ja, nu när jag sattit igång och nästan är klar med mitt påhittade virus så ska jag unna mig en lite utgång.

Jaja, det var la allt.

Förresten, presentation osv. kommer nog snart - I hope. Kanske när vi alla träffas igen (dvs. på måndag), men jag lovar ingenting.

Smell you lateeeeh!
Glöm inte att ta det lugnt nu ;)



Kommentarer
Postat av: Biffen

hahah, hur kommer det sig att vi tre är de enda aktiva här? Btw, sitter faktiskt och pluggar biologi nu. Virus är kulkul din lilla glader :) höhö.

2010-04-17 @ 16:30:26
Postat av: TrippleG

Hahaha, det undrar jag med =( måste pusha på de andra faktiskt! HAHA ajjemen, så fort man fattar och kommer in i det hela så går det som smort :D

2010-04-17 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0