Psykos...på riktigt nu

Okej  för det första e min mob på lagning och dem idiot*rna gav mig ingen låne telefon under tiden. Sen så försöker man logga in på fb och vad händer då? Jo det funkar inte heller för att sidan inte kan visas. Sen när man ska in på msn så hackar hela datorn. Vafan e det som händer jä*la helv*te åhhhhhhhhhhh dAMP. Jag ät officielt instängd från yttre världen. Jag har ingen kommunikation med omvärlden. Inser nu hur beroende jag är utav min mobil, man missar verkligen allt när man inte har den vid sin sida. 

Det känns som att jag e instängd i ett litet rum som bara är vitt utan några möbler. DETTA ÄR DEPRIMERANDE FOLK. Dessutom kommer jag säker att bli förkyld oxå för ja har ont i min hals. FAN SÄGER JAG BARA, NU SUGER LIVET VERKLIGEN........................


Kommentarer
Postat av: Bro

I feel you dawg.

2010-04-24 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0