Making mistakes

Ojoj, känner att bloggen är på väg upp. Bra grejjer det här. Nämen, tänkte faktiskt dela med mig en liten tanke. Nämligen att jag har svårt att förstå folk som måste vara perfekta hela tiden. Då menar jag både fysiskt och psykiskt. Att de hela tiden måste vara fixade och göra det som är rätt/bra. Varför ska man behöva vara så jäkla perfekt hela tiden? Man behöver inte hela tiden vara snygg och man behöver inte alltid göra det som anses vara "rätt".  Jag menar ..våga gå ut utan smink, ha på dig lite slappa kläder och säg/gör saker som känns bra för dig. Även om det ibland kan kännas dumt. Alla har sina brister. Alla kan begå misstag och det är inte hela världen. Att begå misstag är en del av människans natur, inget konstigt med det.

Följ magkänslan. Skit i vad andra tycker och tänker om det du gör. Det är ditt liv och det är du som ska leva det. Det viktigaste är att du mår bra och trivs med den du är. Oavsett vad andra säger eller gör. För den viktigaste relationen man har här i livet, det är den som man har med sig själv. Folk kommer och går, men du kommer alltid att vara med dig själv. I vått & torrt och livet ut.

Så chilla på livet och lev som du själv vill. För att du kan och för att det e lugnt ;)






Kommentarer
Postat av: J

Jag känner att nån äntligen förstår mig...det där va djupt

2010-04-19 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0