Maj maj måne...

Hejsan allihop

Ny dag - ny månad. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Är trött. Vill sova. Orkar inte. Så då tänkte jag att jag kan ta och berätta om gårdagen (30 april, hehe), hehe, istället... i 11 punkter:

1. Vaknade & åt frukost
2. Åkte till Kållered med mor
3. Kom hem och åt & såg på film
4. Åkte till stan
5. Mötte upp CrazyZ, Biffen och Biffens vän
6. Gick till Valand
7. VÄNTA i Valand
8. Vänta fortfarande i Valand
9. Cortegen (vilken vi väntade på) kommer
10. Åker hem, äter o allt möjligt.
11. Sitter här o ska alldeles strax sova :)

Känner mig väldigt... uttråkad. Vet inte riktigt varför. Någon som kan svara på det? Nähe, okej. Känner mig ensam också. Bara så ni vet: det blåser som bara den ute :o eller ibland iallafall. Just nu står det still - men man vet aldrig när en vindgrejs sveper förbi ordentligt!

Plus: förvänta er ingen sol imorgon. Blir nog en massa regn - precis som det var idag...

Nu drar jag vidare
Tack för idag
Ha de najs män

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Biffen

Hahaha, väntade vääldigt länge ja! Regn? Jag som ska ut med reklamen nu, jippiie :| :(

2010-05-01 @ 11:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0