Irritation

Jag stör mig på folk som säger och tycker att det e töntigt att umgås med sin familj in public. Fan jag tycker också att mina föräldrar kan va skämmiga men vafan jag skulle aldrig skäms över att va med dom när man kanske är ute någonstans. Jag säger inte att man ska lämna sina vänner för att vara med familjen men det e ändå familjen först, fan det e ju blod. Åhhhhh stör mig så mkt på sånt folk som hela tiden ska skämmas över sina familjer, såna som man aldrig ser med deras föräldrar och såna som aldrig kan skippa en dag för att vara med sin familj. Detta gäller två personer utanför skolan men jag stör mig extra grovt för att dom va såna som alltid va med deras familjer men nu ser man dom aldrig tsm och det värsta e att jag hörde dom säga det oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0