Hablas Español?

Moahhaha, shenashena mittbena.

Sitter på spanskalektionen just nu och skriver klart ett arbete om Barcelona som ska redovisas på måndag -.- det börjar iallafall bli klart nuuuu, hehehehe.

Hade precis nationellt prov i Engelska B nyss, vilket gick helt okej faktiskt. Hoppas bara läraren tycker detsamma, heheheheheh. Haha okej, ska sluta med mina långa "hheheheheheheh". Använder dom bara ibland... hehe.

Nu ska jag iväg härifrån, är ju klar. Ska käka lite måååt och sedan blir det PH-samtal, sedan blir det lite plugg innan fysiklektionen - som jag inte alls orkar med - och efter det blir det hemgång! Woho. . .

SMELL YOU LATER ALLIGATOR :)

ELLER, får ju inte glömma en "svar på tal, bitches", hehehe. Okej Jonatan, ta inte åt dig av den frasen. Iallafall, här är mitt svar till dig på ditt förra inlägg:

SLUTA HATA, OKEJ?
1. Barca skulle vunnit. Sedan när blev magen en hand? hehehhe okej, är lite opartisk. Men ändå. Fan.
2. Man kan inte vara bra heeeeeeela tiden. Hihi.

I think we need more love in this world.

Nu får ni ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0