Friday night

Hallå alla vilsna och icke vilsna människor ute i vimmlet. Ja, det är ju trots allt fredagkväll och folk är ute i vimmlet. Alla förutom mig känns det som, lite tomt. Haha, nämen ..det blåser ju som fasiken ute. Rena stormen. Man får väl vara glad och tacka Gud (iallafall de som tror på Gud) för de några få dagarna med sol iallafall. Det är alltid något. Alltså, jag behöver motivation. Träffa lite nytt folk. Känner mig så jäkla instängd och vill byta ..jag vet inte, omgivning för ett tag. Står inte ut med alla måsten och borden. It's enough, capisch? Nu ska krypa ner under täcket, äta onyttigt och se på film. Ha en fin fredagskväll & ta det lugnt ;)





Kommentarer
Postat av: G

I agree! Just so u know!

2010-04-23 @ 22:32:43
Postat av: Bro

It's Friday...



NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

2010-04-24 @ 02:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0