April 25, 2010

Värst vad folk var inaktiva här då, haha. Menmen, så kan det vara ibland. Man kan ju inte sitta inne vid datorn hela dagarna. Eller jo ..kan, kan man ju! Haha. Igår blev det att åka ut till landet för att överraska M som fyllde år igår, grattis igen Matildus! :) Alltså ..jag menar verkligen landet! Det gick typ inga bussar, förutom en liten specialbuss som man får ringa för att den ska komma. Annars är det en långpromenad eller cykeln som gäller. Stället är omringad av åkrar med hästar och hela bunten. Riktig ute-på-landet känsla, men det var sjuukt fint! Lite läskigt på kvällarna kan jag tänka mig, men annars sjukt fint ställe. Och yes, det är Torslanda jag snackar om ..haha.

Innan överraskningen var jag ute och delade ut reklam, som jag alltid gör på lördagar. Boring, men det är bättre än ingenting. Fast igår var det verkligen inte bättre än ingenting. Dum som jag är så missade jag att vagnen hade punka, fattar ni hur äckligt jobbigt det var att dra den? Nej, det gör ni inte!

Tänkte lägga in en bild men blogg.se vill inte samarbeta med mig så det får vara utan. Iallafall så överlevde jag lidandet så det é lugnt ;)

                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0